How am I supposed to live without you..?


Gaaah, han är så snygg så man smälter (a)
Och han är MIN!
Iallafall så saknar jag honom otroligt mycket nu.. Var meningen att vi skulle ha lite "mys" ikväll, men han jobbade så sent.

Har haft skapligt kul ikväll,så det är faktiskt lugnt!
På dan idag, har jag varit med Maja en stund. Behövligt måste jag säga!
Vi fotade[ kommer bilder, när & om jag får några av dom ]
Var också ute och gick en stund, och pratade om tjah allt. Mycket skönt!
Alltid bra att prata med dig Maja ♥
Såg lite på film, som inte funkade typ så vi stängde av den.
Vi badade också i kaffeberget med Diana & Hedvig :) ♥
Sen köpte vi glass & åkte hem.
Vi åt mat, huuuur gott som helst :D MUUUUMS! :*
Jag duschade och så pratade jag med Erik en stund, usch vad jag saknar han.. :'/
Efter det städade jag handfatet i badrummet, vi har fått el där nu så nu funkar allt gutt ju :D
Sen spelade vi spel. TP & Stad o land. Vann på TP och kom tvåa i stad & land.
Nu ska jag se om jag kan sova. Får se om jag ska hjälpa till lite ute imon, känner att jag vill göra något nu. Wiieh ;)

Vi hörs nog kanske imorgon, men vi får se helt enkelt.
Är ju inte så jätte aktiv här. Skönt att skolan börjar snart faktiskt (a) haha, jag vet att jag är knäpp.
Men är det NÅGON som längtar? ^^  Eller är det bara jag som är knäpp? :o haha ^^
Nu sitter jag och lyssnar på Lars Winnerbäck, "om du lämnade mig nu"
Eriks & min låt :')
Nej nu ska jag faktiskt gå och lägga mig.
Vi hörs som sagt kanske imorgon.
GODNATT SÖTNOSAR! :) ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0