En ny vecka, nya möjligheter

Godkväll!
Ni får verkligen ursäkta mig, är jättedålig på att blogga nu för tiden..
Iallafall så har det hänt en del sen förra gången :)
I torsdags följde Evelina med hem, åh vad jag har saknat henne!
Vi var ute och sprang i någon timme, lite roligare än att springa själv faktiskt.
Vi såg på film & pratade massor, saknat  ♥
I fredags kom Erik hit, och naturligtvis hade jag då gått och blivit JÄTTEFÖRKYLD!
Verkligen jätte förkyld. Fast han kom ändå :*
Har spenderat hela helgen tillsammans med honom, mys :)
Igår åkte vi till Lindsdal=täääääääätort, eller hur ida? ^^
Pappa har ju fyllt år, så vi åkte dit och hade lite kalas, fast jag mådde verkligen inte bra. Eller det gör jag ju inte nu heller, fast igår var det nog värre.
Vi grillade och sånt, mums! Även om jag inte kände så mycket smak (a)
Vi åkte hem på kväll och såg på speedwayen, och Andreas Jonsson vann, wooohoooo!

Andreas Jonsson ♥

Och idag blev det att åka iväg till Hultsfred och bowla med Robert & Emma, mycket trevligt måste jag säga!
Robert vann
Erik kom två, host* och han som sa att inte han kunde bowla? ;)
Emma kom trea
Och jag kom sist... ;/ haha! Fast jag kan ju skylla på att jag är sjuk ^^
Vi bowlade bara i en timme, och det räckte för mig.
Vi åkte hem, och Erik & jag la oss och kollade på en film.
Han till Sörvik nu vid sex igen, usch vad jag saknar honom i veckorna. Tur att telefonen är uppfunnen! :'D


lilla jag (a)


Det går inte att älska honom lika mycket som jag gör :$ ♥

Allt för mig den här gången.
Får se om det blir skola för mig imorgon, känner mig inte så kry.. =/
Godnatt folket! (:

ida
2009-08-31 @ 21:40:01
URL: http://idasignekristina.blogg.se/

jo visst de ;) täääätort ;) <3

ellinor
2009-08-31 @ 22:39:39
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/

hejsan, vad händer?:D

puss&kram.

erika:)
2009-09-06 @ 17:48:01
URL: http://hejjerikaah.blogg.se/

du är så söt tova !:D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0