En minnesvärd helg, ♥

Min bilddagbok krånglar och inget funkar... jippi .... -.-'
Men iallafall, tänkte lägga upp lite bilder från Sörvik nu. Men jag orkar inte lägga upp bild för bild.
Så har gjort tre kollage istället.
Ni får nöja er med dom!
Igår var det ju GP i Målilla, kan ni tänka er. I LILLA MÅILILLA! sjuuukt ^^
Men det gick inte så bra för varken Svenskarna eller Dackarna förarna över huvudtaget..
Hans kom trea iallafall. Bra det! :)
Vi hade ju förfest i dungen, alltid lika kul :D
Massa skratt & prat.
Gooooodaste pastasalladen också, gjord av min morbror Sören som jag tycker är världens bästa kock (a)
Vi gick in och satte oss rund sju kanske, då det spöregnade... :(
Men matchen drog igång, och under kvällen kom det inte mer regn. Skönt!
Thomas Gollob vann
Jason Crump två
Hans Andersen trea
Sen gick vi till pubben men åkte hem nästan precis efter.
Erik och jag hämtade plutten och sen hem och sova.
Idag har jag inte gjort alls mycket, faktiskt.. Legat vid tv:n med Svante i famnen, han låg och sov den sötnosen.
Nu ikväll va vi hos Haags och såg på GP:t på dvd & åt varma mackor. Oj, så bra jag trivs med den familjen! :)
Sen åkte vi hem och nu ska jag gå och lägga mig..
Skola snart, och imorgon hoppas jag att jag & min Gudmor ska umgås lite på kvällen.
Annars blir det att ta det lugnt.
Juste, ser inte Erik nu förrns på fredags.. Så det kom några tårar när vi sa hejdå idag (aa)
Nu ska jag slänga upp kollagen så får ni titta! :)
GODNATT ♥



Bild 1: Elins frukost. Magdalena & Matthias på bild.
Bild 2: Toni & Emmy :)
Bild 3: Eriks båt
Bild 4: Elisabeth & Emma vid frukosten
Bild 5: Emmy,Louise,Adam & Emma på väg ut till killarna för att åka ring & vattenskidor!
Bild 6: Torkel ♥




Bild 1: Eriks fiskespö ^^
Bild 2: Erik & Filip ska åka ring
Bild 3: Fotot är taget av mig :)
Bild 4: Erik åker vattenskidor!
Bild 5: Hihi, ;*
Bild 6: Erik & jag ♥




Bild 1: Båtarna som kollade på när dom andra åkte vattenskidor & ring!  :)
Bild 2: Erik & Filip åker ring
Bild 3: MIN FINASTE ♥
Bild 4: Dålig bild, men Sörvik... :)
Bild 5: Grr (a)
Bild 6: Louise ♥



Allt för mig. Nu hoppas jag att Svante vill sova, för nu är jag riktigt trött! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0