BORTA BRA, MEN HEMMA BÄST ♥


VÄNTAR PÅ MIN KAMERA, SOM JUST NU ÄR I SÖRVIK. HOPPAS ATT DET KOMMER PÅ TORSDAG!

Så ni får vänta med bilder från helgen.
Skrev ju att jag skulle komma hem igår, men det blev ändrade planer.
Erik ville att jag skulle stanna en natt till, och självklart gjorde jag det (a)
Kan ju berätta lite om helgen, som har gått fort & varit hur bra som helst :D

Lördag:

Hade tråkigt på dagen men sedan ringde Louise och frågade om jag ville följa med på Svensson Svensson i Kalmar. Så jag följde med, bara så där! Vipps ^^
Man fick inte ta kort på föreställningen, vilket var synd.. Men förövrigt RIKTIGT bra föreställning! :D
Följde med till Sörvik efter det, och sov hos det finaste jag har.. Och det var väldigt roligt att se honom, efter en vecka ♥
I alla fall, det var mysigt att vakna sen, i en stuga vid havet :)

Söndag:

Elin hade en slags student fest. Brunch. Mycket trevligt att äta frukost med sånt bra folk! :D
Efter alls stohej, åkte; Jag&Erik,Emmy&Toni,Elin&Erik,Emma&Adam,Sara&Matthias och Filip och Louise ut och åkte vattenskidor & däck. Vi hade tre båtar till allt folk, hihi :)
Tror vi va ute i ca tre timmar, riktigt mysigt måste jag säga!
Sen på kvällen rodde jag,älskling,Elin & Erik ut till en liten brygga och badade. Myyyys. Louise kom också förbi :D

Måndag:
Igår gjorde vi inte allt för mycket faktisk, styrde & grejade med lite allt möjligt.

Tisdag:
dagen för hemresan.
Gjorde inte så mycket idag heller. Tog det mest lugnt. Hade så fruktansvärt ont i magen! :'o
Menmen..
Äntligen hemma iallafall, och ni skulle bara veta hur skönt det är :D
Nu ska jag sätta på en film & sen blir det att sova.
Det tar på krafterna att va borta.. ;)

GOD NATT PÅ ER! ♥


ps. Somsagt, lägger upp massa bilder när jag får min kamera! :)
Maja
2009-08-12 @ 20:43:31
URL: http://hojvolymen.blogg.se/

Så gulligt att du använder uttrycket "vipps" xD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0