tjugofemteapriltvåtusennio


JAG ÄR KÄÄÄÄÄÄÄR! :$



hej på er!
igår blev det att följa med erik hem, eller till hans mormor & morfar, han skulle klippa gräset.
så anton,henke & madestam följde med och kollade på eriks epa.
vi fikade (mycket) och sen skulle erik klippa gräset då. så magdalena och jag åkte till Aby och handlade lite.
när vi kom tillbaka hade filip kommit också, så vi pratade lite med han! :)
och så åkte vi hem.
ja, vad gjorde vi? vi låg och latade oss, båda var jättetrötta. haha :D
jag åkte hem vid tio tror jag. åkte hem och sov, som sagt jag var också väldigt trött!
idag vaknade jag vid halv nio, och mamma och jag åkte till mörlunda för att titta på soffor.
den här soffan "har köpt mitt hjärta" som jag sa i affären xD
jag absolut älskar den, jag måste bara ha den! :D
efter det åkte vi till Aby och köpte lite dricka & lite annat smått och gott.
Och nu på förmiddagen/eftermiddagen har jag faktiskt varit ute och räfsat hela framsidan,
och torkat golv och städat, stolt*
ikväll blir det grillning och sen GP på tv:n! det kan knappt bli bättre alltså :D
HANS ANDERSEN ÄR BÄST, BTW ^^ <3
nej nu finns det inte så mycket mer, vi ses! :)
FURNISH.etc
2009-04-25 @ 17:43:24
URL: http://furnish.blogg.se/

Tokfin soffa! Förstår att du "in looooove" :) Hoppas du får en jättemysig kväll <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0