tisdag= en vecka kvar tills speedwayen börjar på redigt :D


en riktigt sommarlbild från förra året!
jag & agnes i våran pool.
tänk när det blir "poolsäsong" igen, så gutt! :D

skolan idag, som vanligt.
spelade brännboll som INTE gick bra! :@
sköt inte ett enda bra slag..
men jag tar igen det imon! :D
förövrig gick skolan snabbt.
tog bussen hem och satt med erik.
sen när mamma kom hem åkte vi till blomsteraffären och köpte blomma till Lotta, själv tyckte jag blomman var fin! :)
imon vet jag faktiskt inte vad det blir :s
nej nu får det här räcka, orkar inte mer.
vi hörs hörrni, pusshej ;*
FURNISH.etc
2009-04-29 @ 10:53:02
URL: http://furnish.blogg.se/

Åååhh vad härligt det ser ut! Nu vill vi ha sommar! Och du ska ju utomlands snart med väl? Då får du ju jääääättemycket sommar! Lyckost :D <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0