hur kan man älska någon så? (A)

hej.
jag ska börja ta tag i mitt bloggande nu, har jag bestämt mig för!
har ju nästan glömt bort det.
tyvärr blir det nog inte så långt inlägg den här gången. men ska försöka

Hela påsjhelgen har jag varit hos min finaste.
I fredags åkte jag dit vid 4-5 kanske :s Emmy kom hem, det var trevligt att äntligen träffa henne! :D
Juste, tack för choklad kaninen! :) <3
Aja, vi åt. lax (A) hah! fast jag åt potatis och sås bara, det var gott :)
vi såg på "Så ska det låta" och tävlade om vilka som kunde säga reklamerna snabbast, erik vann -.-
Sen gick erik & jag in till han och såg på film, beck tror jag det va :)
efter det åkte jag hem.
På lördagen åkte jag till Erik igen ;) vi åt mat, gott :D
Sen sjöng vi singstar, haha! Jag,Emmy & Erik på ett lag.
och Conny,Magdalena & Elin på ett.
Jag, Emmy & Erik vann (y)
Sen kom jag inte ihåg om jag åkte hem efter det. hehe ;p
I söndags var det kyrkan som gällde, dom kom och hämtade mig vid halv elva, och vi åkte till kyrkan.
det var ju ett påskspel, och Conny var Jesus. det var bra faktiskt! :)
och så fick jag ju träffa Helena också, det gillas :D <3
Efter det åkte vi hem och åt. fyra gånger åt vi på hela dan! ;O haha. Jag lärde Emmy vika servetter, kommer du ihåg? ;)
mitten.mitten.vänd.mitten.dra upp. och dra upp? ;) haha :D
På kvällen såg erik & jag på crocodile dundee2, den är bra :D
Och sen igår; var vi hos min farmor & farfar och åt, såååå gott!
Det blev kött,potatis & brunsås, mmm :)
solade lite också, har blivit liiiiiite rosa (A)
Sen grillade vi på kvällen, och så såg jag på film. Raise your voice :D
och idag vet jag inte riktigt vad det blir. får väl hitta på något :)
vi hörs :D
FURNISH.etc
2009-04-14 @ 13:45:23
URL: http://furnish.blogg.se/

hihi! det var så kul och träffa dig med gumman! jag vet i katten om jag kan vika en sådan där servett, men jag hoppas det. får testa efter jobbet idag :) vad kul att du ska börja blogga lite mer, jag följer dina inlägg ;) kraaaam <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0