grattis bästaste till körkortet! :)




förlåt, glömde bloggandet igår! fast det var ju lite svårt, eftersom jag följde med erik hem efter kalmar och sen när jag kom hem var jag för trött ;p så jag får väl skriva nu istället.

Igår så skulle jag ju följa med erik & magdalena till Kalmar, lyckad dag förresten! :)
Erik hade sagt vid tio halv elva skulle dom komma.
Men vid tjugo i åtta började min mobil ringa, då var det Erik som sa att dom kommer halv nio, nio!  Tur att han väckte mig (A)
När dom hade hämtat mig, så åkte vi till Rosenhill igen, Erik hade glömt sina glasögon-smart (y)
Vi åkte till Kalmar och först till Bauhaus. Magdalena och jag kollade på golv till Sörvik, medans Erik var någon annanstans!
Efter bauhaus gick vi till IKEA och åt. Alla tre åt kycklingfilé,pommes & bearnesesås ( stavning? )
Vid tolv började Erik bli nervös, men så frågade han när han skulle göra provet. klockan ett.
Erik: men då behöver jag ju inte bli nervös än! :D så trög xD hahah
Vi åkte till vägverket,så vi var där vid tjugo i ett. Och så lämnade jag & Magdalena han ensam, och vi åkte till giraffen. Vi gick i lite olika affärer. t ex, Life,Lindex,Inter sport & team sportia. Jag köpte faktiskt ingenting!
Vid tio i ett ringde Erik och sa att vi kunde komma nu. Så vi åkte dit.
OCH HAN HADE KLARAT DET! :D woho!
Efter det åkte vi till baronen, Erik skulle ha tröjor och lite sånt :)
Och man märkte verkligen att vi är från landet! När Erik skulle gå in i provhytten gick han i någon grej, så han halv skrek "aj" så alla tittade xD hahahhaha :D
Erik och jag gick till McDonalds innan vi åkte hem, han skulle ha cheeseburgare.
Vi åkte till macken i Mörlunda, Erik fick ju köra sin bil så han körde den hem!
Fast vi kom bara över vägen, tills den stannade igen ;) Så vi fick gå till Eskilsson och hämta någonting, kommer inte ihåg vad det heter bara ;p
Sen gick det bra hem.
Vi åt när vi kom hem, klyftpotatis och ugnstekt falukorv, gott! :D
Fruktsallad efter det, fast det orkade jag inte så mycket av (A)
Efter det såg Erik och jag lite på tv. Sen fick jag åka med i hans bil! :DD Han kör bra i alla fall ;)
Fast det dunkade i bilen, så vi fick kolla det när vi kom hem. Då var båda framhjulen lösa & spacerna med.
Så vi fick ta ut att muttrar, och sätta om hjulena! jag hjälpte till (A) haha :D
Efter det åkte jag hem tror jag. Dom skjutsade hem mig, för dom skulle ha bensin till Eriks bil, så han kan ut och köra idag :D haha

Idag; blir det Evelina förhoppningsvis, jag saknar henne! <3 vi har skjutit upp att va i två veckor tror jag! :O
Det är inte bra..  Aja, vi får se vad vi hittar på, skriver väl mer sen :)
hej så länge!
FURNISH.etc
2009-04-18 @ 17:22:05
URL: http://furnish.blogg.se/

GRATTIIISSS till lillebror :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0