första speedwaykvällen :')


första speedway kvällen för säsongen, så jädra gutt att det börjar igen alltså! :D
wiiiiiiiihooooooooooo! :D

skolan idag.
finns la inte så mycket att säga om den, tråkig & lång dag. jag gillar inte tisdagar ^^ höhö
började med so,fortsatt med matte,idrott.
lunch efter det, blä säger jag bara (a) lax är inte gott!
efter det engelska & kemi, helt okej! :) fick våra omdömen också, kändes rätt så bra i alla fall! :)
satt med erik på vägen hem, puuuuuuss på det! :*
hahahahahaha, henke gustafsson är cool alltså! :D
gick hem. åt mycket, eftersom jag inte hade ätit någon frukost ( dåligt av mig! ) och sen ingen lunch heller (a)
ska väl snart börja göra mig iordning inför speedwayen! det kan inte bli bättre, eller jo om erik hade följt med. men det får bli en annan gång! :D
hoppas att vi syns imorgon, ska försöka med det!
puss & hej :)
ida
2009-04-21 @ 17:56:10
URL: http://viderung.blogg.se/

JAG SKA BLI SPEEDWAY NÖRD;D <333

FURNISH.etc
2009-04-21 @ 17:57:02
URL: http://furnish.blogg.se/

Hoppas du får det skoj på speedwayen!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Tova

26 år.

RSS 2.0